WELCOME TO THE ENGLISH BLOG

Benvolgudes famílies!

Us escrivim per fer-vos saber que ja està en funcionament el nou blog d’anglès de la nostra escola. Podeu accedir-hi fàcilment des de la pàgina web de l’escola o des del següent enllaç:

En aquest blog podreu veure les activitats que es fan en anglès a l’escola i podreu fer-vos una idea de com els vostres fills i filles milloren en aquesta llengua. Podreu consultar tots els articles o només els relacionats amb el vostre curs, clicant a les categories que trobareu a la part dreta del blog.

Us animem a visitar-lo sovint ja que també us compartirem alguns recursos que poden ser-vos útils per seguir treballant en anglès des de casa i per passar un bona estona amb la família cantant cançons, veient vídeos o jugant a jocs interactius.

Ens agradaria molt que deixéssiu comentaris a les publicacions que aneu visitant i així aconseguirem conjuntament que sigui un blog viu i participatiu. Ho podeu fer fent clic a “Leave a comment”.

Estarem encantades de compartir amb nosaltres les nostres classes d’anglès i també de que l’anglès entri una mica més a les vostres cases!

Ens veiem al blog! 😉