Viatge al país dels Lacets

Els alumnes de sisè hem estat llegint el llibre Viatge al país dels Lacets de Sebastià Sorribas. Aquest llibre de l’autor d’el zoo d’en Pitus, està escrit el 1969 i ens ha traslladat a la prehistòria durant les primeres setmanes del segon trimestre. Un cop acabada la lectura els i les alumnes n’han fet l’opinió personal, aquí teniu la de la Marina de 6è A. Esperem que us agradi i us animeu a llegir!!!

OPINIÓ PERSONAL

A mi el llibre del “ País dels lacets” m’ha agradat molt, perquè és un llibre per la nostra edat que el podem entendre amb facilitat. El que no m’ha agradat és que està escrit en un temps verbal diferent al que nosaltres utilitzem, aquell era més antic i per mi se’m feia avorrit i també perquè no el sabia pronunciar bé.

La meva part preferida és quan els Laïtes van al país dels lacets, perquè van conèixer a gent pel camí i també perquè feien bromes i els passaven aventures. El meu personatge preferit és la Bora perquè era la més responsable del grup i tenia més intel·ligència que tots, també unes altres coses que em van agradar va ser quan van tornar que és van emportar vaques, gallines etc… i em va fer gràcia.