UNA PROMOCIÓ MOLT ESPECIAL

El curs 2019-2020 ha arribat a la seva fi per tots els alumnes de l’escola, serà un curs que no oblidarem mai… Tots i totes confiem en retrobar-nos al setembre i poder continuar tot allò que va quedar pendent però els alumnes de sisè iniciaran una nova etapa i ja no ens acompanyaran. Des de l’escola ens hauria agradat acomiadar-nos de vosaltres amb les abraçades, signatures, promeses de visites i alguna llagrimeta però no ha estat possible… des d’aquest espai us volem desitjar molta sort, enviar-vos una fora abraçada i dir-vos que si tot va bé aviat ens tornarem a veure!!!!

La Raquel i el Yerai us han deixat aquest missatge:

Sabem que penseu que no és just, que heu tingut molta mala sort, que us heu perdut “el millor”…

Però no és cert: “el millor” són tots els moments que heu viscut junts, les amistats que heu fet en aquests anys, els vincles que heu creat i les experiències que us uneixen. La companyonia i solidaritat que us heu mostrat en aquest temps.

Sí, sou la promoció que es va confinar i que no va poder acabar l’etapa amb el comiat que es mereix, però també sou la promoció que es va reinventar i va saber-se adaptar a una situació nova, difícil i insegura. Vau continuar aprenent, evolucionant amb cada canvi, fent-vos més forts, més preparats per enfrontar la nova etapa que començareu.

Així és com us veiem i així és com us recordarem.

Molta sort! Us trobarem a faltar!