JORNADES CULTURALS’21 ED.INFANTIL – Un Sant Jordi diferent

Durant la setmana del 19 al 22 d’abril hem realitzat les jornades culturals a l’escola. Aquest curs, el tema de les jornades ha estat “HEROÏNES QUOTIDIANES” .

A l’etapa d’infantil a més, ens hem centrat en un treball sobre coeducació,  és a dir, el reconeixement de les potencialitats i individualitats de nens i nenes independentment del seu sexe.

Hem portat a terme diverses activitats: dinàmiques coeducatives, gimcana per tal de conèixer algunes dones esportistes catalanes, hem après aspectes importants de la vida de dones destacades. Cada classe ha triat un nom de dona per anomenar alguns carrers de la Bisbal, hem explicat contes coeducatius, hem dialogat i reflexionat sobre la importància de la igualtat entre nens i nenes.

Una altra activitat que hem realitzat ha estat crear una nova versió de la llegenda de Sant Jordi “UN SANT JORDI DIFERENT” per tal de trencar estereotips i rols de gènere. De manera cooperativa hem treballat entre tot l’alumnat i professorat d’infantil per crear aquesta nova llegenda que us volem mostrar. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

Als següents enllaços podreu veure les fotos d’algunes de les activitats realitzades durant les jornades culturals.

FOTOS TRIA NOM DONA CARRER I SORTIDA

GIMCANA