UN PROFESSIONAL DEL CÒMIC ENS VISITA

Un professional del còmic ens visita per ensenyar-nos les tècniques del còmic.

Un familiar d’una alumna de l’escola ens va visitar el passat dimecres 29 de gener per ensenyar-nos les tècniques del còmic. Es dedica professionalment i ha fet còmics per a diverses persones.

Una de les coses que ens va ensenyar va ser que primer s’ha de fer una descripció dels personatges i que abans  de fer el còmic real has de dibuixar-lo molt ràpid, per tindre una idea bàsica. Desprès el dibuixes ben fet, però, has de fer una fotocòpia i li afegeixes la tinta. No ho has pintar directament, has de fer com abans, pintar-lo ràpid per tindre la idea dels colors, però ara es pinta per ordinador. Desprès ja ho fas de veritat i es fan fotocopies. També ens va ensenyar el material: Tinta xinesa, una ploma i un pinzell amb un pel molt car.

Jo crec que ens servirà molt perquè és un professional. El que a mi més em va agradar va ser que ens va deixar veure el material i còmics que encara no són acabats. Per cert si voleu veure els seus còmics podeu visitar  El Blog de Hivih.

Marta.S.H.