UN MISSATGE MOLT ESPECIAL

Els alumnes i les alumnes de 3r hem rebut un missatge molt misteriós.

L’altre dia vam arribar a classe i hi havia la gravació d’en Mic, un extraterrestre que ens va demanar ajuda ja que al planeta on viu se’ls han acabat els jocs per jugar i s’avorreixen. Per aquest motiu, els habitants d’allà han començat a descuidar-lo i actuen d’una forma dolenta i desconfien de tothom; per solucionar-ho ens han demanat que anem descobrint jocs d’arreu del món i de tot allò que els envolta amb l’objectiu de solucionar els problemes del seu planeta.

Nosaltres estem encantats d’haver sigut els elegits per resoldre aquesta missió.

Gràcies Mic per la teva confiança!