TROBADA ESCOLES VERDES A VALLS

La setmana passada dos alumnes de sisè i dos Mestres vam anar a la trobada anual d’Escoles Verdes.  Aquest any la vam fer a Valls. Hi van participar membres de les diferents Escoles Verdes que hi ha a les comarques del Baix Penedès, l’Alt Camp i la Conca de Barberà. Va ser una excursió molt enriquidora i engrescadora tant per nens com per Mestres.

Aquí us expliquem com va anar:

• Al matí, els alumnes de cada centre, van explicar una de les activitats d’escoles verdes a alumnes d’altres escoles. Els Mestres van intercanviar idees, experiències i propostes de noves activitats relacionades amb el medi ambient.
  • Després de dinar vam fer una caminada per un dels torrents de Valls. Els alumnes de Valls ens havien preparat algunes activitats, dinàmiques i jocs on vam aprendre sobre la vegetació i la fauna del torrent i de la zona.

Va resultar molt interessant i divertit tot plegat.

Aquí us deixem alguns comentaris de la Lola i la Marta de 6è….

Bon dia , som la Lola i la Marta , i hos volem explicar la nostra experiencia a la TROBADA D´ESCOLES VERDES .

Aquesta trobada consistia que representants de tota la comarca anaven a Valls a explicar  una acció per la qual la seva escola era una escola verda en aquest cas la Lola i la Marta van explicar sobre la noticia científica .

La nostra experiencia??

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt i gràcies a la idees de les altres escoles segur que millorarsn la nostra escola , també molt important vam fer una excursió, per  aprendre sobre els torrents de valls , i encara millor vam fer noves amistats !!!

Que vam aprendre??

Hi havien representants d´altres escoles , aquestes eren:
EUGENI D´ORS que va explicar sobre la socialització de llibres.

-SANT ROC que va explicar sobre l´importancia del medi ambient

-GUILLEM DE CLARAMUNT  va fer un vidio  sobre l´estali esnergetic

-ESCOLA ULL DE VENT  que va parlar sobre la notícia científica

ESCOLA LES MURALLES  que va explicar sobre el compost

BALTASAR SEGÚ que va explicar sobre el hort i  la biodiversitat

-COR DE MARIA que va explicar sobre la importancia del seu patí

ESPEREM QUE US HAGI AGRADAT MOLT .

LOLA MARTA 6È

escola-verda