TREBALL DEL NOM DE LES CLASSES (P4 I P5)

Els nens i les nenes d’Infantil hem treballat el nom de la nostra classe.

A P4 hem après molt sobre el raïms, la vinya, quins productes es poden obtenir del raïm, etc.

A P5 hem realitzat moltes activitats relacionades amb les oliveres, com es cull l’oliva, tipus d’olives, procés d’elaboració de l’oli, etc.

Hem après poemes, cançons, endevinalles sobre el raïm i les olives. També hem realitzat manualitats relacionades amb el tema treballat.

Finalment, per tal de poder vivenciar tot el que es realitza a l’aula i aprofitant la riquesa de l’entorn que tenim, cada grup d’alumnes va poder realitzar una sortida a les vinyes o les oliveres que hi ha al costat de l’escola.

El treball del nom de la classe és per tant, una proposta totalment globalitzada que engloba totes les àrees d’aprenentatge.

Segur que els infants us han anat explicant moltes de les activitats que hem fet , volem compartir amb vosaltres algunes fotografies!

P4A RAÏMS NEGRES

P4B RAÏMS BLANCS