TENIM ARTISTES A L’ESCOLA

En el marc de les Jornades Culturals 2018 dedicades a Josep Cañas hem comptat amb artistes de tota mena.

Qui ho diria? Sense anar més lluny de l’escola, ens arriben dos artistes de gran talla. El Clemente i la Laia Pérez.

El Clemente, com sabeu, el nostre estimat conserge, ens ha ensenyat amb molta cura i paciència l’art del modelatge i l’escultura amb fang. Amb poques eines i molta traça ens ha fet una tassa, una capseta i una cara.

La Laia Pérez, artista i mare de l’Alex, ens ha deixat bocabadats amb el dibuix al carbonet. Com amb tant poc temps hem pogut fer el què hem après? Un picatxu ben maco ens ha quedat i fora la classe exposats els hem deixat.

Voleu venir a veure’ls?