Tardes de lleure educatiu del mes de setembre

Com ja haureu sentit, el curs escolar 22-23 començarà el dia 5 de setembre. Es farà horari intensiu, com estem fent ara, tot el mes de setembre de 9:00 a 13:00.

El Departament d’Educació ha previst que durant el mes de setembre els centres programin activitats de lleure educatiu en la franja horària de tarda per a tot l’alumnat. Aquestes activitats seran voluntàries i gratuïtes i promouran el treball d’habilitats cognitives, socials i emocionals.

L’horari de les activitats de lleure educatiu de la nostra escola serà de 15:30 a 16:30 i en farà la gestió l’empresa i monitoratge del menjador (7itria).

Per tant, durant el mes de setembre els alumnes tindran diverses opcions a l’hora de sortir de l’escola.

• A les 13:00, en acabar l’horari lectiu. Si escolliu aquest horari també es pot tornar al centre de 15:30 a 16:30 a fer ús del servei de tardes de lleure educatiu.
  • A les 15:30, en acabar el servei de menjador.
  • A les 16:30, en acabar el servei de tardes de lleure educatiu.

El servei del transport escolar de tornada es realitazarà a les 16:30.