tALLERS OBERTS 2016

L’escola obre les portes a la creativitat de pares i mares

Els dos últims divendres l’edifici antic de l’escola ha obert les seves portes a tots aquells pares i mares que han pogut compartir una estona amb nosaltres. Per segon any consecutiu hem aprofitat que volíem decorar l’escola per les festes de Nadal i us hem demanat ajuda.

En aquesta segona edició dels tallers oberts, la participació ha estat encara major que el curs passat i el resultat fa que l’escola llueixi molt aquestes darreres setmanes de trimestre. Aprofitem aquest article per donar-vos les gràcies per la vostra implicació i us animem a participar en les diferents propostes que va realitzant l’escola.

Us recordem que el divendres 2 de desembre és el torn de les famílies de primer i segon i el divendres 9 de desembre serà el dia dels pares i mares d’Infantil.

Us esperem.

Aquí en teniu les imatges.