TALLER D’EXPERIMENTACIÓ A P3

Els alumnes de P3 cada divendres a la tarda realitzem un taller d’experimentació.

En aquest taller els alumnes exploren experimentant i manipulant amb diversos materials lliurement (farina, taps de suro, petxines, pintura, aigua…) i utilitzant diferents objectes i estris de mesura (balances, coladors, taula de llum…).

A través d’aquests materials i estris els nens/es s’inicien en la lógica-matemàtica i poden crear les seves pròpies hipòtesis.

Al mateix temps, desenvolupen el seu llenguatge i s’habituen a treballar amb tanquil.litat, mantenint una actitud de respecte vers els companys/es i el material.