SORTIDA AL CIRC DE COPONS

ELS NENS I NENES DE CICLE MITJÀ I SUPERIOR PROTAGONISTES AL CIRC DE COPONS

Aquest divendres 31 de maig el nens de cicle mitjà i superior aniran a veure un espectacle circense. No serà un espectacle com qualsevol altre. Els nens seran els protagonistes juntament amb el pallasso “Tastacirc .

Està previst fer un TALLER DE CIRC i, a part de veure un espectacle, participaran en alguns d’ells.

Entre altres està previst: maromes d’equilibri, malabarismes, acrobàcies, rodes d’equilibri, xanques de ma i de peu, hula-hops gegants, plats xinesos, etc.

A l’hora de dinar hi ha un zona de picnic amb totes les instal•lacions adients: taules, font d’aigua, lavabos, etc.

L’horari serà el d’un dia normal de classe.

Per més informació podeu consultar la pàgina web:

Alumnes de sisè.