Sol·licituds del Servei de Transport Escolar pel curs 2022-23

A partir del dilluns 28 de març de 2022 s’obrirà el període de presentació de Sol·licituds del Servei de Transport Escolar pel curs 2022-23, adreçat als alumnes d’Educació Infantil i Primària (EIPRI – transport escolar no obligatori dins del municipi, excepte Calafell i el Vendrell), d’ESO dins de mapa escolar i d’Educació Especial (transport obligatori entre municipis) i, alumnes de batxillerat, cicles formatius i d’ESO fora de mapa escolar (transport no obligatori).

La presentació de sol·licituds s’haurà de fer telemàticament, a través de la seu electrònica de la pàgina web del Departament d’Ensenyament del Consell Comarcal del Baix Penedès ( https://ccbp.eadministracio.cat/info.0 ) on s’hi trobarà l’enllaç per accedir al tràmit corresponent.

Adjuntem nota informativa perque pogueu fer-ne difusió entre les famílies interessades.

Trobareu tota la informació corresponent i l’accés a les sol·licituds a la pàgina web: www.ccbp.cat   (Serveis al ciutadà –> Educació —> Transport Escolar).