SEGONA NOTÍCIA CIENTÍFICA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimecres va ser el torn dels alumnes de cinquè B per exposar la notícia científica de la setmana. Us deixem el text i unes fotografies:

ALGUNS EFECTES DE LES INUNDACIONS A AGRAMUNT I A LA BISBAL DEL PENEDÈS

Agramunt: Quatre avis han mort aquesta matinada (del 2 al 3 de novembre) pel desbordament del riu Sió a Agramunt (Urgell), on s’ha inundat el soterrani d’una residència geriàtrica en una planta on hi havia diversos avis i àvies.

Els responsables del centre han informat que hi havia nou persones atrapades a la planta afectada que no podien rescatar i els Bombers han recuperat els cossos ja sense vida de quatre. Les altres cinc persones han estat rescatades amb vida. Les víctimes mortals són quatre dones, veïnes d’Agramunt.

La Bisbal del Penedès: Dilluns 2 de novembre a la tarda va ploure amb molta intensitat a diversos punts de Catalunya, la Bisbal del Penedès va ser un d’ells. Com que va ploure al llarg de tota la tarda i tota la nit, l’endemà ens vam trobar un ensurt. Algunes classes de l’escola estaven inundades!!!

Dimarts 3 de novembre al matí, quan els Mestres van arribar a l’escola antiga, es van adonar que hi havia dues classes (la de 3rA i la de 3rB) amb molta aigua al terra. I les clases de 5è A i 5è B també en tenien, però no tanta com les dels de 3r.