SARDANES A L’ESCOLA

Els alumnes de quart, cinquè i sisè us conviden a la tercera exhibició de sardanes que realitzaran el divendres 12 d’abril a partir de les 15:15. L’activitat, inclosa en la Programació General Anual del centre, s’ha preparat en 10 sessions que combinaven la teoria i la pràctica dins les àrees d’Educació Física i Música.

Quan s’acabi la ballada els alumnes podran gaudir del tradicional pa amb oli i sucre per berenar.

Us recordem que aquell dia podreu entrar a l’escola a les 15:15, us demanarem que sortiu a les 16:20 i us preguem que ocupeu els espais designats a les famílies.

Aprofitem l’ocasió per agrair la seva col·laboració  a l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès i a la Lira Vendrellenca.