Roboteatrifics (grup de robòtica de sisè)

Per cinquè any consecutiu un grup d’alumnes de sisè participarà al torneig de la First Lego League de Tarragona-reus.

El proper dissabte 10 de febrer 12 alumnes de la nostra escola ens representaran a l’edició del 2024 de la First Lego League, Masterpiece. Serà la cinquena participació de l’escola Ull de Vent en una competició que uneix el món de la robòtica, enginyeria i innovació  en una trobada amb centres de tota la província. Aquest any la temàtica gira al voltant de les aficions i les passions dels nostre alumnes i els i les alumnes han escollit el teatre i tot el que l’envolta.

De moment us compartim el vídeo que van realitzar per presentar el grup amb molt de sentit de l’humor.