RESULTATS A LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2018

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dimecres 28 de novembre es van dur a terme les eleccions al Consell Escolar sense incidències. La participació va ser del 17% dels cens (71 vots d’un cens total de 418 mares i pares). Un cop fet el recompte els resultats han estat els següents:

Mª Teresa Ferrándiz Pons 59 vots
Sònia Fernández Álvarez 52 vots
Joan Marc Broto del Baño 41 vots

Com a conseqüència Mª Teresa Ferrándiz, Sònia Fernández Álvarez i Joan Marc Broto del Baño passen a formar part del Consell Escolar que es constituirà durant el mes de desembre.

Gràcies a tots els pares i mares que van poder participar en les eleccions i especialment a la Maria Navarro i Carlos Carceller que van formar part de la mesa electoral.

Salutacions