Racons matemàtiques Ed.Infantil (1r trimestre)

Durant aquest primer trimestre del curs els/les alumnes d’Ed.Infantil hem treballat el llenguatge matemàtic a partir de racons.

Quan fem racons organitzem l’aula en grups de 4-5 alumnes que realitzen diverses propostes de manera simultània. Això ens permet oferir una atenció més individualitazada als nens i a les nenes.

Tot el material utilitzat ha estat dissenyat per tal que resulti motivador per als infants. En tot moment tenim present que la manipulació és un dels elements essencials en l’aprenentatge dels més petits, apostem per la idea que les matemàtiques s’prenen tocant. Estem molt contentes del treball realitzat aquest trimestre i de la resposta dels alumnes!

Us deixem una petita mostra.

P4A

P4B