QUÈ S’AMAGA DINS DELS PANELLETS?

Aquesta setmana hem celebrat la festivitat de Tots Sants. A l’escola una de les tradicions que fa molts anys que mantenim és elaborar els indispensables panellets.

Els alumnes d’Infantil i Inicial van dedicar una hora del dilluns a aquesta recepta tan fàcil de fer, tan divertida i tan dolça. Però darrera d’aquesta activitat també s’hi amaguen moltes altres coses… en totes les classes es treballa la recepta com a tipologia textual, s’aprofiten els ingredients per fer feina de lecto escriptura, abordem l’elaboració de forma cooperativa, treballem els hàbits higiènics, parlem dels ingredients, manipulem les textures… A més aquest any, hem tornat a obrir les portes de l’escola per compartir una estona amb les famílies que ens han pogut acompanyar i han pogut tastar tot allò que s’amaga dins d’un panellet!!!

Aquí teniu algunes fotografies dels alumnes d’infantil en plena feina.