Punts de llibre de Sant Jordi

Benvolgudes famílies, com ja sabreu uns dies abans de Sant Jordi l’escola va organitzar un concurs de punts de llibre entre tots i totes les alumnes del centre. Després d’una llarga deliveració, la qualitat dels treballs la va fer necessària, aquí tenim els punts de llibre guanyadors de cada un dels cursos de P4 a 6è. Aquest concurs és només una nova ocasió per transmetre a alumnes i famílies l’importància de llegir, els punts de llibre ens acompanyen en les nostres lectures i ens recorden la importància de l’hàbit lector.

Felicitats a tots i totes!!!

De Punts de llibre St. Jordi