PREMIS LITERARIS DE SANT JORDI

Un any més, l’Ajuntament de la Bisbal ha organitzat els Premis Literaris de Sant Jordi. Es tracta d’una iniciativa que fomenta l’hàbit de l’escriptura entre els nostres alumnes i que ens ajuda a engrescar-los a escriure.

El diumenge 23 d’abril a les 18:30 a l’Auditori Sala Salbà es lliuraran uns premis que els guanyadors esperen amb moltes ganes. Confiem que amb iniciatives com aquesta els nostres nens i nenes escriguin cada cop més i millor perquè tan la lectura com l’escriptura són els fonaments dels aprenentatges.

Aprofitem l’ocasió per felicitar a l’Ajuntament per aquesta brillant iniciativa i agrair a tots els nostres alumnes la seva participació, n’estem ben segurs que la qualitat dels treballs entregats van fer molt difícil la selecció.

A continuació us informem dels guanyadors de cada categoria.

P3:
ALBA POLONIO CABALLERO