PREINSCRIPCIÓ 2018 – 2019

Documentació que s’ha de presentar per fer la preinscripció

1. Sol·licitud de preinscripció signada pels dos cònjuges (independentment de la seva situació legal)
  2. Original i fotocòpia completa del llibre de família.
  3. Original i fotocòpia del DNI del pare i la mare o el tutor/a o NIE en el cas de persones estrangeres.
  4. (Per presentar la sol·licitud només cal el DNI de la persona sol·licitant, però us demanem la fotocòpia dels DNI de tots dos pares per fer el registre de dades).
  5. Original i fotocòpia del DNI del nen/a (si en té).
  6. Original i fotocòpia de la TIS (Targeta d’Identificació Sanitària).
  7. Certificació municipal de convivència quan el domicili que s’al·lega no coincideixi amb el del DNI.
  8. Original i fotocòpia del Carnet de vacunes o certificat mèdic oficial on figurin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
  9. Full d’autorització del dret d’imatge.
  10. La Carta de compromís educatiu.
  11. Full amb els telèfons per localitzar la família en cas de necessitat.
  12. Els alumnes nous a partir de P-4, cal que portin còpia de l’últim informe escolar lliurat a la família.

Documentació acreditativa a efectes de puntuació:

• Carnet família nombrosa o monoparental (vigent).
  • Beneficiari de la renda mínima d’inserció.
  • Malaltia sistema digestiu, endocrí o metabòlic.
  • Discapacitat de l’alumne, pare, mare o germà.
  • Certificat germà/na escolaritzat/da a l’Institut Coster de la Torre.
  • Dades del pare, mare o germans que havien estat escolaritzats al nostre centre.

* Qualsevol informació que es consideri significativa per al procés educatiu de l’alumne/a (separació dels pares, malalties importants, etc.) és convenient donar-la a conèixer abans d’iniciar el curs escolar. Es pot sol·licitar una entrevista amb la direcció del centre.

Horari de secretaria:

Matins:  de dimarts a divendres de   9:30 h a 14:00 h

Tardes:             “                    “       de 15:00 h a 16:00 h

(Us podrem atendre millor el DIMECRES i el DIVENDRES)

Transport escolar:  Adreceu-vos a l’Ajuntament.

JORNADA DE PORTES OBERTES semana del 3 al 6 d’abril de 15:15 a 16:35 (Edifici nou).

Si no podeu venir aquesta setmana truqueu-nos i trobarem un altre dia per vosaltres (977688352).

Calendari de preinscripció i matrícula Curs 2018-2019
Publicació de l’oferta inicial
9 d’abril
Presentació de sol·licituds