PEDALEM PEL MEDI AMBIENT, PRIMÀRIA

Benvolguts pares i mares,

El dia 2 de juny, en motiu del dia del medi ambient, es farà una PEDALADA en la que participaran  els nens i nenes de l’escola.

La pedalada es farà pels carrers del centre de La Bisbal, amb l’autorització de l’Ajuntament que ens tallarà la circulació. Els alumnes aniran acompanyats dels seus respectius mestres. Els pares i els familiars podeu venir a animar.

Per participar a la pedalada podeu portar: bicicletes, patinets i patins.

I cal portar obligatòriament casc i si en teniu, altres proteccions.

L’horari aproximat de la pedalada serà el següent:

15:15              Pedalada 6è i 5è

15:30              Pedalada 3r i 4t

15:45              Pedalada 1r i 2n

16:00              Pedalada Patinets i patins (tots els cursos)

Els cursos de P3,P4 i P5 faran la Pedalada dins del recinte escolar al matí i a la tarda, animaran a la resta de companys pel circuit.

Els alumnes de CM i CS es deixaran a l’edifici nou a les 15:05h i s’han de recollir al mateix edifici a les 16:35.