Participació en la 39 mostra de teatre del Baix Penedès

Un cop més els i les alumnes de l’extra escolar de teatre de la nostra escola han participat a la mostra de teatre Infantil i Juvenil del Baix Penedès. Els alumnes, de tercer fins a sisè, dirigits per Ramón Rovira van interpretar l’obra el Malalt imaginari de Moliere al teatre Àngel Guimerà del Vendrell. Cal afegir que els alumnes tots de segon van poder gaudir d’aquesta fantàstica obra i de dues representacions més a càrrec de nens i nenes d’altres centre de la comarca.

Aprofitem aquest espai per agrair al Ramón i als actors; Aniol, Maia, Marta, Ània, Laia i Magí que ens hagin representat en aquesta mostra i felicitar-los per la gran feina feta.

Compartim l’obra de teatre retransmesa per TV Vendrell per a que tots els que no la vau veure la gaudiu.

Festival de Teatre 2017 – El malalt imaginari