P3 PRIMER TRIMESTRE

Us volem mostrar algunes de les activitats que han realitzat els infants de P3. Aquest primer trimestre els/les alumnes de P3 han fet un gran esforç per tal d’adaptar-se a l’escola, han après a conviure amb els altres, han assolit molts hàbits i rutines i, a banda, s’han iniciat en l’aprenentatge d’altres àmbits com matemàtiques, llenguatge, psicomotricitat, descoberta de l’entorn, etc.

Sessions de psicomotricitat a P3

Volem compartir amb vosaltres com ens agraden les sessions de psicomotricitat a P3. En elles a més de gaudir molt i passar-nos-ho molt bé anem descobrint el nostre cos i les possibilitats.

Llegir i escriure a P3

A partir de les lletres del nostre nom i d’una manera molt lúdica estem aprenent a llegir i a escriure.

Fotografies psicomotricitat P3

Fotografies lectoescriptura P3