Notícia científica 11

UN MUSEU SOTA L’AIGUA

Com cada dimecres, el passat 24 de febrer, els alumnes de la classe de 6è A van passar per cada classe de l’escola vella a explicar la notícia científica de la setmana.

Es titula “Un museu sota l’aigua”.

A l’illa Canària de Lanzarote han començat a instal.lar-hi un museu submarí d’escultures.

Es tracta d’una idea d’un artista britànic que, a més de fer bonic i atreure turisme, serveix per ajudar a crear vida al fons del mar. En Jason, l’artista que fa aquestes escultures, utilitza un tipus de ciment que no perjudica ni els peixos ni la vegetació que viu al mar.

Per visitar aquest museu, t’has de banyar al mar amb una màscara per respirar sota l’aigua. D’aquesta manera, qualsevol persona pot observar el que es mostra allà.

Fins ara només hi havia dos museus marins en tot el món: un a Cancun i l’altre al Carib.

Aquí us deixem l’enllaç per si voleu veure un fantàstic video sobre aquest museu:

Museu Submarí de Lanzarote