MOLTES GRÀCIES DE TOTS I TOTES DE TOT COR

Avui s’acaba el curs 2020-2021, en molts aspectes ha estat un curs diferent i on hem enyorat moltes coses però les circumstàncies ens  van obligar a plantejar un any excepcional on es pogués garantir la presencialitat a l’escola. L’escola ha tingut 5 grups confinats i per tant hem pogut garantir una certa normalitat en aquestes extraordinàries condicions. Res del que hem fet hauria estat possible sense el compromís i confiança de les famílies, la professionalitat de tots els i les treballadores de l’escola, l’ajuda del Departament i l’Ajuntament o l’extraordinària capacitat d’adaptar-se de tots els nens i nenes. També ens agradaria destacar el paper de la nostra referent covid (Maribel) que sempre ha estat a l’altre costat del telèfon i ens ha ajudat a gestionar tots i cadascun dels casos que sempre tenien alguna peculiaritat…

Però per increïble que sembli el que recordarem d’aquest any 2021 no seran les mascaretes, ni les distàncies, ni el gel, ni les vacunes… perquè aquest any, malauradament, toca acomiadar a l’única persona capaç d’eclipsar a tota una pandèmia. Quan aquest curs acabi el CLEMENTE ens dirà adéu i ens deixarà orfes de moltes petites coses que enyorarem tots i totes, només algú molt especial pot convertir-se en només 5 anys en el més imprescindible de tota l’escola. En aquest temps s’ha sabut guanyar el respecte i l’estima de les famílies, dels que treballem a l’escola i sobretot dels nens i nenes que el veuen com un súper heroi capaç de fer-ho tot. I ben pensat potser ho és, un súper heroi capaç de donar-te una tirita, unflar una pilota, arreglar una porta o escoltar-te quan ho necessites i sempre amb un somriure i un optimisme que es contagia. Però la vida són etapes i ara al Clemente li toca iniciar un nou camí que li permetrà dedicar més temps a la seva família però també a deixar sortir l’artista que porta dins. I a nosaltres només ens queda agrair-li de tot cor el temps que ens ha regalat, desitjar-li el millor perquè s’ho mereix i dir-li que l’escola és casa seva i sempre hi serà benvingut.

MOLTES GRÀCIES CLEMENTE DE TOTS I TOTES I DE TOT COR.