Let’s start with the friday workshops!!!!

El divendres 9 d’octubre els alumnes de Cicle Mitjà i Superior comencen els tallers dels divendres. Els tallers, corresponents a l’àrea d’Educació Visual i Plàstica, es realitzen en grups inter nivells (amb alumnes de 3r fins a 6è) i tenen una durada de dues sessions. Tots i totes les alumnes passaran pels 8 tallers. Aquest any com a novetat introduirem l‘anglès com a llengua dels tallers i per tant mestres i alumnes faran servir aquesta llengua de forma preferent. Aquí us presentem el llistat dels tallers amb els noms dels mestres responsables.

TALLERS MESTRE/A
Plasticine art Laura Luengo