L’ESCOLA PER LA PAU

El proper 30 de gener volem celebrar amb tots vosaltres el Dia Escolar de la No Violència i la Pau. Per aquest motiu, i conjuntament amb la Cursa Solidària, volem formar una cadena per la Pau a l’escola.

Per a fer-ho necessitem una triangle d’uns 80 cm per banda de roba usada (llisa, estampada … com tingueu per casa, qualsevol samarreta, drap que ja no utilitzeu…). Després el podeu  pintar,decorar, escriure-hi frases o fer dibuixos amb un missatge de pau. Quan el tingueu enllestit caldrà portar-lo a l’escola abans del dia 25 de gener.

L’EDUCACIÓ ÉS L’ARMA MÉS PODEROSA QUE POTS USAR PER CANVIAR EL MÓN.

NELSON MANDELA