LES VACUNES

A 6è el 17 de octubre ens van vacunar, tots teníem por, hi havia gent plorant i fins i tot cridant que no volien que els vacunessin. Les noies tenien dos vacunes: la del papil·loma i la de l’hepatitis i els nois només en tenien una: la de l’hepatitis. Després que ens vacunessin tots estàvem com si no fos res, però  les noies estaven patint perquè la del papil·loma feia molt de mal. El dia 19 de novembre ens vacunaran  per la varicel·la i la del Meningococ C. Finalment el 15 de maig ens vacunaran de totes: el papil·loma, l’hepatitis, la varicel·la i Meningococ C. Així la classe no passarem aquestes malalties, per acabar  aquesta notícia, direm que hi ha un 95% de possiblitats de que no les agafis.

Pau i Iker (6è A)

PERIODE DE VACUNACIÓ A L’ESCOLA ULL DE VENT

Durant tres dies es vacunaran els/les alumnes de l’escola Ull de Vent.
El 17 d’octubre els/les alumnes de 6è es van vacunar contra l’Hepatitis A i contra el virus del Papil•loma Humà (el darrer solament per a les noies). Hem preguntat a alguns dels alumnes de 6è la seva opinió:
Lucía: “No em va agradar gens perquè quasi em desmaio.”
Aran: “Em va agradar perquè em vaig sentir una mica drogat.”
Saray:”La del Papil•loma em va fer molt de mal.”

El pròxim 19 de novembre els posaran dues vacunes: la primera la de la varicel•la i la segona, la del Meningococ C.
I l’últim dia serà el dia 15 de maig de 2019. aquest dia els posaran tres: l’Hepatitis A, el Papil•loma Humà i la Varicel•la (si la precisen).
També hem preguntat a els/les alumnes si estan nerviosos/-es per les següents vacunacions:
Milian: ”Si, estic molt nerviosa.”
Saray: “De moment no, però el dia que arribi, sí.”
Joel: “No, perquè no fa gens de mal.”
Manel: “No, perquè ja sé que no fa mal.”
Myriam: “No, perquè l’anterior no em va fer mal.”

Myriam Alcázar Losada 6è B