LA NORA DE TERCER PREMIADA ALS PREMIS SAMBORI 2017

El jurat de la Demarcació Penedès – Garraf – Anoia ha premiat el text de la Nora de la nostra escola amb un dels tres premis de Cicle Mitjà que es van atorgar ahir al Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú.

L’escola va presentar 140 redaccions dels alumnes de tercer fins a sisè a la desena edició dels Premis Sambori organitzats per Òmnium Cultural. D’aquestes redaccions la de la Nora ha estat seleccionada com a guanyadora de les comarques del Baix Penedès, Alt Penedès, Anoia i Garraf. El seu text optarà al Premi Sambori Òmnium  2017 dins de la seva categoria.

Des de la web del centre felicitem especialment a la Nora però també a tots els altres participants que també mereixen ser reconeguts per l’alta qualitat de les redaccions.

Aquí us deixem dues fotos del moment de l’entrega de premis al Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú.

1. Elisenda

L’entrega de premis anava acompanyada de música i màgia,va ser un vespre molt agradable!!!! Orgullosa de la meva nena!!!!
    Gràcies Àngel per acompanyar-nos!!!