La Noa a la Final del XX Certamen de lectura en veu alta

La Noa de 3r representarà a la nostra escola a la Final del XX Certamen de Lectura en Veu Alta.

El divendres 19 d’abril a partir de les 10:30 la nostra representant, la Noa, participara a la final del Certamen de Lectura en Veu Alta que es durà a terme a l’auditori de la Diputació de Tarragona. La nostra escola participa des de fa uns quants anys en aquest concurs on els alumnes de diferents edats han de llegir en veu alta un fragment d’una lectura davant d’un jurat i un nombrós públic.

Aquest any és el primer que els i les alumnes de tercer participen al Certamen i la Noa després de superar la fase prèvia que realitzem a l’escola ja es va classificar en la final de centres de la comarca.

Li desitgem molta sort a la Noa i us deixem l’enllaç de la retransmissió en directe.