JORNADES CULTURALS 2018

La propera setmana celebrarem les nostres Jornades Culturals, com ja us vam anticipar aquest any dedicades a l’artista Josep Cañas i Cañas. A continuació trobareu el programa pels dies 24, 25, 26 i 27 d’abril (cada curs té un programa per tal que s’ajusti al màxim a les activitats que realitzarem).

Des de fa setmanes els mestres i altres col·laboradors estem preparant una setmana on els alumnes continuïn aprenent però d’una manera diferent. Confiem que tot el que estem preparant els agradi molt i us facin partícips de les seves vivències.

Aprofitem per recordar-vos:

Que el dilluns 23 d’abril és festiu (festa local).

El dimecres 25 per la tarda obrirem l’escola a les famílies per tal de gaudir de la ballada de sardanes, a les 15:10 i us demanarem que a les 16:20 sortiu per poder fer una sortida ordenada i controlada dels alumnes.

programa Inf

Programa CI