Jordi Folck visita l’escola!

Misteri, briuxes i encanteris!

La tarda d’ahir, dimarts 7 de març, els nens i nenes de 5è vam rebre una visita molt especial: L’escriptor Jordi Folck!

El polifacètic autor del “Llibre d’encanteris de la Vella Taràndula” ens va explicar coses molt interessants, tant relacionades amb aquest llibre (d’on va treure la idea per a escriure aquest llibre, en qui es va inspirar per crear alguns dels seus personatges) com de caire més personal (com era de petit, què li agradava fer, quin és el llibre que més li ha agradat, quina és la seva afició favorita…).

Ens va ensenyar unes imatges molt interessants sobre màgia, bruixes i dimonis, i ens va fer riure amb les seves bromes!

També ens va donar alguns consells que ens aniran molt i molt bé! I li van agradar tant els punts de llibre que havíem fet, que es va fer fotos de tots per posar-les al seu blog! També li vam ensenyar el vídeo en el que llegim un dels seus encanteris… Es va espantar una mica pensant que potser havia funcionat!!!

Ah!! I ens havia portat una sorpresa: Ens va regalar dos llibres!!! L’avi Calavera (del que va portar un ninot de fusta fet per ell mateix) i Àngels, dimonis i calaveres, el llibre previ i posterior respectivament al que hem llegit. I encara més…: Ens va signar tots els punts de llibre que vam fer i una dedicatòria en un dels exemplars de l’escola!! Com vam xalar!!

Aquí us deixem unes imatges de la bona estona que vam passar.

Esperem els vostres comentaris!

1. laura quintana

La experiencia d’estar amb Jordi Folck es increible.
    aquest escritor es molt bona persona mol agradable i molt gracios.
    M’agradaria tornasi a visitar-nos
    😉