Joguines per a les aules

Escola Ull de Vent
La Bisbal del Penedès

Benvolgudes famílies,
S’apropa el final d’any i moltes famílies comencem a endreçar les joguines per fer espai pel que pugui arribar per Nadal. Des de l’escola us volem demanar que ens feu arribar les joguines en bon estat que els vostres fills ja no vulguin. Amb aquestes joguines podrem dotar les aules amb material divers que serveixi per fomentar l’aprenentatge i per JUGAR en majúscules perquè sabem que el joc és el motor de l’aprenentatge i cal potenciar aquest aspecte també a l’escola.
Us donem alguna idea per cicles, però tot el que ens feu arribar serà benvingut sempre que estigui en bon estat.

Infantil (P3, P4 i P5):
Nines i complements (banyeres, roba, pintes…)
Construccions (de fusta, de plàstic…)
Cotxes
Puzles i encaixos

Inicial (1r i 2n):
Construccions (de fusta, Lego…)
Puzles
Jocs de taula

Cicle Mitjà i Superior (3r, 4t, 5è i 6è):
Jocs de taula (monopoly, parxís, escacs…)
Jocs de cartes (uno,…)

Gràcies per la vostra col•laboració.

Els/les mestres