JA HA ARRIBAT, PER FI!

A l’escola estem de celebració i molt contents. Sabeu qui va arribar la setmana passada? Doncs si, va arribar el tió!

Feia gairebé un any que no el veiem, des del desembre passat, i la veritat és que l’hem trobat a faltar. Ja estàvem impacients perquè arribés. El tió de molts nens i nenes ja havia arribat a casa però el de l’escola no arribava. Patíem perquè potser s’havia perdut però un bon dia el Clemente ens va dir que per fi havia trucat a la porta de l’escola!

El tió ens va explicar que ha vingut de molt lluny, de les muntanyes, i quan va arribar tenia molt de fred. Per això el vam tapar amb un manta i li vam fer moltes abraçades.

A més a més, també va arribar molt prim. Estava afamat però ara ja comença a estar tip perquè molts nens i nenes, aquests dies, li han portat pells de fruita. Les de mandarina i plàtan són les seves preferides i se les ha menjat totes!

Quina sort tenim quan el tió ens hagi vingut a visitar. De moment no ha cagat res, però ja comença a tenir la planxa molt plena i esperem que, si tothom es porta bé, potser a finals de setmana ens cagui alguna cosa!

Benvingut a l’escola Ull de Vent tió! 😉