INTERCANVI DE LLIBRES PER SANT JORDI

S’acosta Sant Jordi i a l’escola ja estem preparant l’INTERCANVI DE LLIBRES.

Des del 3 fins al 13 d’abril teniu temps per anar buscant llibres que els vostres fills i filles tenen a casa i que ja no els criden l’atenció o que ja se’ls ha llegit, per portar-los a l’escola i intercanviar-los. Els llibres han d’estar en perfecte estat de conservació i no poden ser llibres de text. Han de ser llibres atractius per a qualsevol nen/a de la mateixa edat que el vostre fill/a. S’acceptarà un màxim de 4 llibres per alumne. Si els llibres estan en condicions de ser exposats i són adequats a nens i nenes de l’edat del vostre fill/a s’entregarà un “VAL PER UN LLIBRE” per cadascun dels llibres portats.

Si el vostre fill/a és d’educació infantil (P3, P4 o P5) cal que porteu els llibres vosaltres mateixos a la secretaria de l’escola, en horari de 9h a 10h o de 12:30h a 13:30h (els dimecres o els divendres). El dimecres dia 18 a les 12.30h hi haurà la parada d’intercanvi de llibres i haureu d’acompanyar als vostres fills/es a visitar-la per agafar llibres nous.

Si el vostre fill/a és de cicle inicial (1r o 2n) ha de portar-los directament al seu tutor/a que li farà entrega dels vals. El dimecres dia 18 a les 12.30h hi haurà la parada d’intercanvi de llibres i haureu d’acompanyar als vostres fills/es a visitar-la per agafar llibres nous.

Si el vostre fill/a és de cicle mitjà o superior (3r, 4t, 5è o 6è) també ha de portar-los directament al seu tutor/a que li farà entrega dels vals. Amb tots els llibres recollits es farà una parada que podran visitar amb els tutors/es el dimecres 18 d’abril.

No perdeu els vals ja que no se’n podrà escollir cap sense el val.

Moltes gràcies,

La comissió de la biblioteca escolar