INSTRUMENTS DEL MÓN

El dimecres 6 de març ens va visitar el Jose, un pare de la nostra escola que toca infinitat d’instruments d’arreu del món!

Li vam demanar que ens els vingués a ensenyar i tocar perquè aquest 2n trimestre amb els/les alumnes de 5è hem dut a terme a classe de música el projecte “Instruments del món”. Hem investigat en petits grups diversos instruments, hem après coses d ells que no sabíem i hem presentat a la resta dels companys el que hem descobert.

Ens mancava doncs, poder veure’n algun d’ells en directe i això ha estat possible gràcies al Jose que ens ha tocat el Hang, la Darbuka, el Monocordi, la Tinaja i uns vols de  quartz afinats que ens han encantat.

Moltes gràcies per la col.laboració Jose i esperem que ens tornis a visitar aviat!

Us deixem algunes fotos de l’ activitat.

Alumnes de 5è