IMATGE 2022-2023

Per tal de seleccionar la imatge de l’escola pel proper curs, 2022-2023, hem decidit fer un petit concurs entre els membres de la nostra comunitat educativa. Com ja sabeu la imatge de l’any és la que fem servir per l’agenda de l’any, pels diferents documents del curs, en la nostra web… A continuació us indiquem les bases d’aquesta proposta:

• Pot participar-hi qualsevol persona amb alguna vinculació amb l’escola (familiars d’alumnes, mestres, alumnes, exalumnes…)
  • La imatge ha de ser original, en format vertical, en qualsevol tècnica (dibuix, pintura, collage, fotografia…) i ha d’incloure: CURS 2022-2023, ESCOLA ULL DE VENT I LA BISBAL DEL PENEDÈS.
  • En cas de voler incloure el logo de l’escola, caldrà que utilitzeu la imatge d’aquest article.
  • La selecció es realitzarà per votació entre les famílies i mestres de l’escola amb un formulari.
  • Teniu temps per presentar les obres a imatge2223@ulldevent.cat fins el 15 de maig.
  • Un cop seleccionada la imatge, demanarem al guanyador/a l’original.
  • Les imatges que no quedin seleccionades quedaran a disposició del centre per poder-les utilitzar en altres ocasions.

Confiem que us animeu!!!!

LOGO ESCOLA: