GRAN FINAL FLL (First Lego League) 2021

Després de guanyar el Torneig de la FLL Tarragona (First Lego League) les #EfigyGirlsTeam2 (Sara, Anaís, Laia, Ari, Leyre, Maria, Marina i Anna) participaran el dissabte 26 de juny a la Gran Final de la First Lego League amb 50 equips més de tota Espanya.

Aquest any ens veiem obligats a participar de forma telemàtica en aquesta edició de la FLL que tindrà seu al Parc Tecnològic de Tenerife. Per tal de poder seguir la nostra participació us facilitem l’enllaç on podreu veure tot el torneig:

La participació de l’equip de l’escola està prevista a les 17:00 hora peninsular. I seguirà el següent ordre:

17:00 Inici de la participació de les #EfigyGirlsTeam2

• Presentació Projecte d’innovació (5 minuts)
            • Preguntes dels jutges sobre el Projecte (5 minuts)
            • Presentació del robot (5 minuts)
            • Preguntes del jurat sobre el robot (5 minuts)
            • Preguntes sobre els valors First (3 minuts)
            • Feedback dels jutges (5 minuts)
            • Joc del robot (tres sortides del robot de 2’30”)
            • Tancament de la sessió a les 17:50 aproximadament.

Totes les participacions seran retransmeses però ens fa especial il·lusió destacar-ne tres:

• Equip Com tu vulgues a les 19:00. Els vam conèixer aquesta setmana i tenen un gran projecte.
    • Equip Legotronic Beavers a les 16:00. El tercer equip de les comarques tarragonines.
    • Equip Efigy Girls de Las Acacias a les 18:00. Un alttre dels equips que patrocina Naturgy que també ha arribat a la final.

Aprofitem per deixar-vos el vídeo que hem preparat per motivar-nos per la final:

Us deixem aquí també els vídeos de les presentacions de la nostra participació a la FLL Tarragona:

• Projecte d’innovació:

• Disseny del robot: