FRUITA A LES ESCOLES

Aquest mes de gener continuem amb la campanya “Fruita a les escoles”, que finança la Unió Europea i el Departament d’Agricultura, els vostres fills i filles rebran per esmorzar (com a complement de l’esmorzar que portin de casa) una ració de les següents fruites:

– Poma

– Pera

– Pastanaga

Nombrosos estudis demostren els beneficis de consumir cinc racions al dia de fruites i verdures (tres peces de fruita i dues racions de verdura).

Què és una ració de fruita?

• Una peça mitjana com ara poma, pera, taronja, préssec, etc.
  • Un o dos talls de síndria, meló, pinya, etc.
  • Un bol de cireres, maduixes, etc.

Què és una ració de verdura?

• Un plat de verdura cuita, mongeta tendra, espinacs, crema de carbassó, minestra, etc.
  • Un o dos tomàquets amanits, etc.
  • Un plat d’amanida variada, etc

Aprofitem per recordar-vos que l’escola recomana que tots els dimecres del curs els alumnes esmorzin fruita a l’escola.

Us adjuntem aquest enllaç on podreu consultar més informació sobre hàbits d’alimentació saludable, recomanacions i més informació per edats.

Salutacions