FRONTISSA 16

Aquí teniu el número 16 de la revista Frontissa, la revista escolar de l’Ull de Vent. Aquest   any hem volgut fer una publicació molt especial , diferent i que de ben segur us agradarà i us serà de gran utilitat.

Com hem anat explicant al llarg del curs la nostra escola està immersa en el projecte d’Impuls de la Lectura (ILEC) que en tres cursos ha de suposar una aposta a favor de la lectura com a base dels aprenentatges.  Per aquest motiu i per tal de posar punt i final al primer any del programa hem preparat un recull de recomanacions fetes pels nostres grans lectors.

Us  convidem a gaudir de l’estiu en companyia d’un bon llibre!!!