FIRST LEGO LEAGUE. CARGO CONNECT

Les EFFIGY GIRLS ALFA GENERATION som un grup de nenes de l’Escola Ull de Vent de la Bisbal del Penedès. El grup està format per només noies, què treballem amb la robòtica, per demostrar què també podem fer coses relacionades amb la ingenieria, ciència i tecnologia. Hem escollit aquest nom perquè, la lletra ALFA representa a la nostra generació, ja què vam néixer al 2010.

Al nostre projecte ens hem centrat en millorar el repartiment de paquets a la Bisbal del Penedès, utilitzant la tecnologia, millorant la eficàcia d’entrega i reduint els accidents i la contaminació.🌎🌡

Per donar solució als problemes detectats volem fer un punt de recollida i repartiment de paquets a les afores del poble, aprofitant les velles instal·lacions del peatge de l’autopista. Els repartidors arribaran al punt centralitzat i en aquest moment els paquets de la Bisbal s’il·luminaran gràcies a una alarma que hem creat, facilitant així als repartidors agafar els paquets per classificar-los i guardar-los en cinc sectors diferents: congelats, aliments, roba, objectes grans i bústies per objectes bàsics. Per recollir-los tenim dues opcions:

1. Rebem un missatge a l’aplicació d’EGAG TRANSPORT i anem a recollir-ho al sector o bustia que ens indica.

2. Amb un suplement econòmic i utilitzant els nostres vehicles ecològics ho portem a casa del client.

Us animem a seguir-nos en la nostra participació a la FLL Tarragona-reus.