FINAL DE TRIMESTRE

Apreciades famílies,

S’acaba el primer trimestre d’un curs diferent en molts aspectes. Avui toca fer balanç abans de les vacances i us volem dir:

GRÀCIES nens i nenes perquè el vostre dia a dia és un exemple de com s’han de fer les coses, heu sabut veure més enllà de limitacions i mesures i heu tornat a córrer, riure, jugar, aprendre… sense queixar-vos i amb l’alegria de qui sap aprofitar el present.

GRÀCIES famílies perquè ens hem sentit recolzats i heu sabut entendre que un curs excepcional requeria de sacrificis i esforços excepcionals. Tenim moltes ganes de poder-vos tornar a obrir l’escola perquè ens acompanyeu, ens expliqueu els vostres neguits o parlem de com seguir creixent.

GRÀCIES als mestres (Teresa Maria i Àngels també) pel vostre compromís i disciplina, semblava impossible però heu aconseguit que mica en mica la lectura, els poemes, les cançons o els jocs al pati hagin estat els protagonistes i l’escola torna a ser l’espai acollidor que tots volem.

GRÀCIES al Clemente, a la Montse, a l’equip de neteja, a les monitores de menjador, a les monitores del bus, a la Rosanna i Sofia de l’acolllida, a la Laura del centre obert, a la Maria, Ona, Manu i Aleix de pràctiques… sou també una peça clau del bon funcionament de l’escola.

I finalment no podem deixar de donar el nostre agraïment a la Núria Mañé que després de 19 anys a la nostra escola es jubila. Sens dubte s’emporta el millor regal que un pugui tenir; l’estima de tots els seus alumnes. Moltes gràcies Núria per la teva professionalitat.

Equip Directiu