Exposicions a 6è

Aprofitant el tema de socials “CATALUNYA I ESPANYA AL SEGLE XX”, els alumnes de sisè han preparat una exposició oral de com va canviar la vida de les persones abans dels anys 60, després dels anys 60 i en l’actualitat.
S’ha dividit en quatre apartats i s’han fet quatre grups. Aquests grups han buscat informació a Internet, han preguntat als avis i als pares i després han exposat les indicacions que els han fet els pares i avis.
Després de cada intervenció hi hagut possibilitat de fer preguntes que han contestat.
D’aquesta manera han pogut descobrir com ha evolucionat la societat des de principis dels anys 60 fins als nostres dies anivell de serveis, escolarització, mecanització i avenços tecnològics.
Ha estat força interessant.

Esperem que us agradi!