ÈXIT DE PARTICIPACIÓ EN LA CASTANYADA 2016

Benvolgudes famílies,

El passat divendres vam obrir les portes de l’escola perquè totes les famílies poguessin celebrar amb nosaltres la Castanyada. Després de l’èxit participatiu d’aquesta jornada festiva volem aprofitar per agrair-vos la vostra presència i animar-vos a participar en les diferents activitats que organitza el centre.

Aquí us deixem alguna de les fotos de la castanyada!!!

1. Caridad demicheli valls

Va esta una festa de castanyada molt bonica la nena estaba encantada de tindre als seus avis i la mama en la seva escola ? ens va ensenya tot el pati i l’hort. .. moltes gracies per poder participa amb els nens perque per els pares tambe ens fa il.lusió . Moltes gracies ?????

2. Montse

La varitat es que moltes pares trobavem a faltar aquesta accés a l’escola ens les festes i als nens i nenes els agrada que els pares participin. Moltes bona iniciativa.