ESPAIS DE MEDI OBERTS A LES FAMÍLIES

L’equip de mestres de Cicle Inicial us vol convidar a una sessió d’espais de medi molt especial. Després d’un primer any de molta feina, els espais de medi s’estan consolidant com una nova manera d’enforcar el procés d’ensenyament i aprenentatge. Per aquest motiu i perquè n’estem convençuts que els vostres fills i filles us han explicat com han après de forma diferent el dimarts i el dijous hem decidit obrir les portes de l’escola per ensenyar-vos com treballen.
El proper dijous 31 de maig des de les 15:00 a les 16:30 podreu circular lliurement pels 6 espais de medi; jo en el món, fem història, cuidem l’entorn, l’aula de natura i elements del paisatge.
Començarem la tarda amb la projecció d’un vídeo a la sala d’informàtica que de ben segur us farà venir ganes de tornar a l’escola.