ENS HI ACOMPANYES?

El proper 16 de març l’equip de robòtica de sisè de l’escola es desplaçarà a Alacant per participar a la final estatal de la First Lego League 2024 MASTERPIECE.

Després de proclamar-se campions a la FLL Tarragona-Reus el passat mes de febrer, aquest cap de setmana els Roboteatrifics aniran a la final estatal d’aquesta competició de robòtica que reunirà els millors 54 equips de tota Espanya. Des de fa un mes la Natàlia, la Júlia, el Nil, la Maria, la Llum, el Nil, el Juanjo, l’Ari, l’Emma, la Maria i l’Ana han estat preparant la presentació del seu projecte d’innovació relacionat amb les arts escèniques. Per tal de poder seguir desenvolupant el seu projecte s’han reunit amb alguns membres de l’Ajuntament i amb el responsable de la dinamització dels pressupostos participatius de la Bisbal del Penedès. Un projecte que va néixer ja fa mesos amb la unió de la tradició teatral de la Societat i l’avantguarda tecnològica que ens va presentar Suit of Art de la mà del seu responsable el Jaume.

Així mateix després d’assolir uns bons resultats en la part del joc del robot han dedicat les estones d’esbarjo a seguir practicant i millorant la seva estratègia amb la incorporació de noves proves i la millora en d’altres. En aquest dies han pogut mostrar els seus avanços al nostre estimadíssim Clemente i ha gran part dels alumnes i mestres de l’escola el passat dijous.

Cal agrair la col·laboració de la Bugaderia Neutral, l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès i la Serralleria Pere Porta que han patrocinat a l’equip i s’han fet càrrec de les despeses que ha suposat el viatge i l’estada a Alacant. Moltes gràcies!!!

Tota la comunitat educativa us anima a gaudir d’aquesta oportunitat de viure una final de la FLL!!!

Sort i encerts!!!