Eleccions al Consell Escolar 2018

Benvolgudes famílies,

El proper 28 de novembre hi haurà eleccions al Consell Escolar de l’escola Ull de Vent. Com ja sabeu, el Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre i per tant hi són representats (per elecció directa) famílies, AMPA, mestres, personal d’administració i serveis i Ajuntament.

Cada dos cursos cal renovar la meitat dels representants de cada sector per un període de 4 anys. En aquesta ocasió cal renovar 3 membres del sector pares i mares i escollir-ne tres més com a suplents (formarien part del Consell en cas de baixa d’un dels membres electes).

Mares que deixaran de formar part del Consell Escolar:

Cristina Herrador Lara

Rocio Rivas Criado

Montserrat Porta Perales

Si esteu interessats en formar part del Consell Escolar de l’escola us heu de posar en contacte amb nosaltres abans del 16 de novembre (dilluns i dimecres de 9:00 a 13:00 o dimarts o divendres de 15:00 a 16:30) per tal de formalitzar la vostra candidatura.

Per qualsevol aclariment no dubteu a adreçar-vos a nosaltres. Aprofitem l’ocasió per animar-vos, en qualsevol cas, a participar de les eleccions que es realitzaran el proper 28 de novembre.

Finalment volem agrair públicament la tasca realitzada en els quatre darrers cursos per part de la Cristina, la Rocio i la Montserrat. Gràcies pel vostre compromís i la vostra dedicació.

Calendari eleccions Consell Escolar:

5 de novembre Convocatòria d’eleccions

Publicació del cens electoral provisional al vestíbul de l’edifici nou.

6 de novembre Inici del termini per presentar reclamacions al cens electoral.
9 de novembre Sorteig per designar els vocals de les meses electorals.

Fi del termini de presentació de reclamacions.

14 de novembre Constitució meses electorals.

Aprovació i publicació dels censos electorals definitius.

16 de novembre Últim dia per presentar candidatures dels diferents sectors.
19 de novembre Publicació del cens definitiu
 20 de novembre Últim dia per a la publicació de les candidatures dels diferents sectors.
28 de novembre Eleccions al Consell Escolar
21 de desembre Últim dia per constituir el Consell Escolar renovat.

Salutacions